سلام آقای داسگر . ممنون از اینکه وقت گذاشتید.من بیشتر مشکلم اینه که از لحاظ ذهنی خودم رو درست کنم . شوهر من همیشه سیگار نمیکشه یا همیشه دنبال این نیست که پیش دوستاش باشه چون به هرحال کارهایی داره که باید وقت بگذاره و اونها رو انجام بده. من خودم اینهارو میدونم اما نمیتونم بد بینی خودم رو درست کنم . برای سیگار حتما از راهکارهایی که گفتید استفاده میکنم چون مطمئنم جواب میده. لطفا راهنمایی کنید با بد بینی خودم چکار کنم؟ خیلی خیلی سپاسگزارم
سلامت روان...
ما را در سایت سلامت روان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 0:09