سلام اقا ساسان فکر میکنم بامن اشنا باشید قبلا تبادل لینک داشتیم.
**هستم همدان زندگی میکنم فعلا هم روانشناسی میخونم و یکسال دارم که تموم کنم حقیقتش مشکلی واسم پیش اومده و به
مشاوره احتیاج دارم.یکی از همکلاسی های من قصد ازدواج با من رو دارند وضعیت ایشون بدین شرح هستش که:متولد69هستن و دوتا مادر دارند و مادر اصلی خودشون تقریبا3ساله که به رحمت خدا رفتن و ایشون پیش پدر ومادر ناتنیشون زندگی میکنن تعدادشون بسیار زیاده فکر کنم13نفرهستن البته همکلاسی من تک پسر هستش.خلاصه ایشون بنظر من خیلی صبورتر وعاقلتر بنظر میرسیدن تااینکه ایشون قدم گذاشتن و اومدن علاقشون و با من مطرح کردن منم گفتم فعلا تایه مدت بسیار کوتاهی باهم درارتباط باشیم تاببینیم میتونیم باهم کنار بیایم یانه؟البته فقط درحد اشنایی هست رابطه ما.......تااینکه ایشون چندروز پیش به من گفتن که برادر بزرگترم و به چت دعوت میکنم تا با شما صحبت کنه من هم ازاین قضیه بسیار ناراحت شدم و گفتم که صحبت نمیکنم که به ایشون بر خورد و ناراحت شدند خلاصه مجبورم کردن که صحبت کنم درحین حرف زدن منم درحین حرف زدن به ایشون گفتم که معذبم ونمیتونم ادامه بدم خیلی ازاین موضوع ناراحت شدند .میخوام بدونم میتونم به این پسر تو اینده ام تکیه کنم یا نه.؟پسر کاملا حساسی هستش و زود رنج...الان دوروزه که سرموضوعات کوچک بحث میکنه ...ممنون
سلامت روان...
ما را در سایت سلامت روان دنبال میکنید
برچسب: مشاوره ازدواج,مشاوره ازدواج آنلاین,مشاوره ازدواج آنلاین رایگان,مشاوره ازدواج تلفنی,مشاوره ازدواج رایگان,مشاوره ازدواج دکتر فرهنگ,مشاوره ازدواج دکتر مجد,مشاوره ازدواج در اصفهان,مشاوره ازدواج اصفهان,مشاوره ازدواج,سوالات, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 0:09